Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lijst boodschappen Walmart.
Lijst boodschappen Walmart.
Ik benieuwd naar de boodschappenlijsten voor jullie eerste Walmartbezoek. Wellicht kunnen we elkaar nog op ideeen brengen!
Onze lijst tot nu toe:
* autostoelen voor de kinderen
* navigatie
* koelbox (hoeft de koelkast niet steeds open en voor op het strand bijv)
* een krat voor in de berenbox
* tafelkleed
* kinderstoel
* bbq borstel en briketten ed
* antislip voor in de kastjes en op tafel
* wat speelgoed
* schoonmaakmiddelen
* we twijfelen nog over lekkere stoelen voor buiten en een (gas)lampje..
Onze lijst tot nu toe:
* autostoelen voor de kinderen
* navigatie
* koelbox (hoeft de koelkast niet steeds open en voor op het strand bijv)
* een krat voor in de berenbox
* tafelkleed
* kinderstoel
* bbq borstel en briketten ed
* antislip voor in de kastjes en op tafel
* wat speelgoed
* schoonmaakmiddelen
* we twijfelen nog over lekkere stoelen voor buiten en een (gas)lampje..
Re: lijst boodschappen walmart
Onze lijst tot nu toe ziet er uit als volgt:
( Wij gaan met camper en 5 personen: Opa, Ik en manlief, 2 kids van 6,5 en 3,5 jaar)
o Vloeibare Wasmiddel of Purex Complete 3-in-1 Laundry Sheets (doekjes met wasmiddel)
o Pam, vloeibare boter om in pan te sprayen
o Hout
o spray om vuur aan te maken
o tafelzeil
o afwasmiddel
o aluminium folie
o Toiletpapier voor motorhome
o keukenrol
o lucifers
o boterham en diepvrieszakken
o stoelen 3 groot, 2 klein voor buiten
o gas-bbq
o Evenflo autostoel
o Schoonmaakdoekjes
o Speelgoed (bal, emmer, schepje)
En dan nog allerlei etenswaren/drinken. Dat is al een lijst op zich
maar wisselt niet heel erg met onze lijst tijdens kampeervakanties, uitgezonderd dat we nu ook ovenfriet en pizza's en zo meenemen.
( Wij gaan met camper en 5 personen: Opa, Ik en manlief, 2 kids van 6,5 en 3,5 jaar)
o Vloeibare Wasmiddel of Purex Complete 3-in-1 Laundry Sheets (doekjes met wasmiddel)
o Pam, vloeibare boter om in pan te sprayen
o Hout
o spray om vuur aan te maken
o tafelzeil
o afwasmiddel
o aluminium folie
o Toiletpapier voor motorhome
o keukenrol
o lucifers
o boterham en diepvrieszakken
o stoelen 3 groot, 2 klein voor buiten
o gas-bbq
o Evenflo autostoel
o Schoonmaakdoekjes
o Speelgoed (bal, emmer, schepje)
En dan nog allerlei etenswaren/drinken. Dat is al een lijst op zich

2012 Zuid-Westen
2015 Rondje Denver
http://vlietjesgo2usa.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2015 Rondje Denver
http://vlietjesgo2usa.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
je kunt er ook eten kopen... soms ook verse groenten en fruit wij haalden er bijna alles...
met camper haal ik geen koelbox ding draait toch wel op gas
Met camper hoef ik ook niks in berenbox te zetten
Boodschappen tas nam ik wel mee (uit NL) gewoon zo'n AH tas.
tafelkleed neem ik mee uit NL leuk iets met delftsblauw ofzo. Lata ik achter in States.
Ik miste nog (maar wij gaan met camper) (ow ik had het 2e bericht gemist dus nu wel dingen dubbel)
Aha de SPam ja!
Mijn dochter wil nu een keer koejes bakken.. in de camper. Het deeg koop je aan een rol en snijdd je aan plakjes in de oven en klaar.
En ik wilk wat kant en klaar diepvries meenemen; naast de frites en pizza. Lasagne !!
met camper haal ik geen koelbox ding draait toch wel op gas
Met camper hoef ik ook niks in berenbox te zetten
Boodschappen tas nam ik wel mee (uit NL) gewoon zo'n AH tas.
tafelkleed neem ik mee uit NL leuk iets met delftsblauw ofzo. Lata ik achter in States.
Ik miste nog (maar wij gaan met camper) (ow ik had het 2e bericht gemist dus nu wel dingen dubbel)
- Hout voor vuurtje stoken op firepit.
Roostere voor op de fire pit zodat je daar op kan BBQ-en
aanmaakblokjes/ vloeistof
bamboe satestokjes en marshmellows
Alu folie/ plastic folie / oven papier/ frites papier voor oven
Douche/ bodylotion / shampoo etc
muggenspul
toiletchemicaliën
grote plastic mokken.
invries ijsjes (mmmhh lekker ook al is het waterijs iets kouds is fijn).
Wij hadden de goedkope vissers stoeltjes... met plek voor mok
Bus met van die natte schoonmaakdoekjes voor de vloer, wc en de rest. Niet te veel andere middelen alleen afwas en zeep.
water!!
luchtbedje van $3 (voor op meer... of buiten)
Aha de SPam ja!
Mijn dochter wil nu een keer koejes bakken.. in de camper. Het deeg koop je aan een rol en snijdd je aan plakjes in de oven en klaar.

En ik wilk wat kant en klaar diepvries meenemen; naast de frites en pizza. Lasagne !!
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Als dit enkel bedoeld is voor specifieke camper/tent benodigdheden, is het misschien interessant om dit ook in de titel te vermelden?
Of gaat het ook over algemene boodschappen zoals eten en drinken en andere nuttige dingen die je nodig kan hebben?
Of gaat het ook over algemene boodschappen zoals eten en drinken en andere nuttige dingen die je nodig kan hebben?

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
-
- Amerikakenner
Wij reizen niet met een camper maar met de auto dus ons lijstje is iets anders:
- 2 autostoeltjes
- luiers en billendoekjes
- melk poeder voor flesje
- waterkoker om fles water te koken
- petjes en bandana's
- zwembandjes, zonnebrand, after sun en wat zwemspeeltjes
- koelbox
- stretcher voor de oudste
Zo ben k er wel denk ik. Wij zijn van plan om met zo licht mogelijke koffers weg te gaan en bijna alles daar te kopen. Het komt toch wel op en anders nemen we het mee terug.
Gr. Laura
- 2 autostoeltjes
- luiers en billendoekjes
- melk poeder voor flesje
- waterkoker om fles water te koken
- petjes en bandana's
- zwembandjes, zonnebrand, after sun en wat zwemspeeltjes
- koelbox
- stretcher voor de oudste
Zo ben k er wel denk ik. Wij zijn van plan om met zo licht mogelijke koffers weg te gaan en bijna alles daar te kopen. Het komt toch wel op en anders nemen we het mee terug.
Gr. Laura
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
Bedankt! Ik doe veel inspiratie op! Ik was veel vergeten op de lijst te zetten en sommige dingen ken ik helemaal niet.
Wij gaan met de camper met 2 volwassenen en 2 kinderen (3 en 1).
Kan ik de titel nog aanpassen? Al vind ik het ook wel interessant wat mensen met de auto halen. Ze hebben geen grocery store bij de walmart waar wij heen gaan, maar ben ook geinteresseerd in de supermarkt lijsten ed!
Wij zagen in het filmpje van de cruise america dat de koelkast erg opwarmt en moeilijk weer koud te krijgen is en dat ze daarom een koelbox voor drankjes adviseren. Is dat dan onzin? Heb ook geen idee wat dat kost?
En mag je in NP met beren in de camper wel je etenswaren in de camper houden? Ik neem het risico geloof ik liever niet..
Wij gaan met de camper met 2 volwassenen en 2 kinderen (3 en 1).
Kan ik de titel nog aanpassen? Al vind ik het ook wel interessant wat mensen met de auto halen. Ze hebben geen grocery store bij de walmart waar wij heen gaan, maar ben ook geinteresseerd in de supermarkt lijsten ed!
Wij zagen in het filmpje van de cruise america dat de koelkast erg opwarmt en moeilijk weer koud te krijgen is en dat ze daarom een koelbox voor drankjes adviseren. Is dat dan onzin? Heb ook geen idee wat dat kost?
En mag je in NP met beren in de camper wel je etenswaren in de camper houden? Ik neem het risico geloof ik liever niet..
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
En mag je in NP met beren in de camper wel je etenswaren in de camper houden? Ik neem het risico geloof ik liever niet.
Beren worden ook aangetrokken door andere geuren zoals deo en tandpasta, ik denk dat je gewoon alles in de camper kan laten, zo snel gaan ze geen campers openbreken.
Beren worden ook aangetrokken door andere geuren zoals deo en tandpasta, ik denk dat je gewoon alles in de camper kan laten, zo snel gaan ze geen campers openbreken.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik geloof dat ik liever helemaal geen beren in de camper had... en als ik al beren in de camper had, dan liever niet ook nog etenswaren erbijlauwie schreef:En mag je in NP met beren in de camper wel je etenswaren in de camper houden? Ik neem het risico geloof ik liever niet..

(Sorry, kon het niet laten

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Nou, valt best mee... bij ons heeft hij 16 dagen prima dienst gedaan. Onderweg goed dicht houden en alleen openen als je echt iets nodig hebt. Op campgrounds met stroom direct aan de kabel als je de RV op zijn plek hebt gezet. In mijn optiek heb je dan niet echt een aparte koelbox nodig.lauwie schreef: Wij zagen in het filmpje van de cruise america dat de koelkast erg opwarmt en moeilijk weer koud te krijgen is en dat ze daarom een koelbox voor drankjes adviseren. Is dat dan onzin? Heb ook geen idee wat dat kost?
Grtz, Ronald.
2011: rondreis West-USA
2014: Chicago - LA
2016 (to go): Chicago - Seattle
Reisblog: http://familiehalmagoesusa.blogspot.com
2014: Chicago - LA
2016 (to go): Chicago - Seattle
Reisblog: http://familiehalmagoesusa.blogspot.com
Ja, ook hier wordt het boodschappenlijstje al opgesteld.. Er zijn trouwens al wat topics waar héél veel te lezen valt over de 1e keer boodschappen doen:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... odschappen
Wellicht doe je er ook nog ideeën op. Succes
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... odschappen
Wellicht doe je er ook nog ideeën op. Succes

- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wat vreemd verhaal over een koelkast die opwarmt, wij hebben al heel wat camperreizen achter de rug en nog nooit geenkoelbox hoeven kopen, huren dan wel niet bij Cruise.
Ons enigste probleem is altijd dat we de eerste keer teveel in een keer in de koelkast/diepvries stoppen en dat het dan langer duurt voor alles koud is.
Als alles eenmaal koud is blijft het ook goed koud.
@Isis, buiten pizza's friet en lasagna is een diepvries maaltijd niet te eten, wordt al misselijk als ik voor de diepvries sta en al die verpakkingen zie.
Wat ook lekker is hasbrows, komen ook uit de diepvries, even in de koekepan oppakken en smullen maar.
Ons enigste probleem is altijd dat we de eerste keer teveel in een keer in de koelkast/diepvries stoppen en dat het dan langer duurt voor alles koud is.
Als alles eenmaal koud is blijft het ook goed koud.
@Isis, buiten pizza's friet en lasagna is een diepvries maaltijd niet te eten, wordt al misselijk als ik voor de diepvries sta en al die verpakkingen zie.
Wat ook lekker is hasbrows, komen ook uit de diepvries, even in de koekepan oppakken en smullen maar.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oke dus geen andere diepvries.. dank Annie.
Habrow??? wès dèh?
Qua koelkast op gas.. ja je kunt natuurlijk ook pech hebben dat zo'n ding stuk is... dan is het balen. Als je er onderweg achterkomt zou ik wel bellen en vragen of je bij een andere grote plaats met CA campers een andere mee kunt krijgen. Wij zagen overigens onderweg in 2010 eigenlijk steeds mensen met pech van CA (alleen van CA). NU hebben zij ook heel veel campers in verhuur maar deze zijn ook ouder dan bij de andere bedrijven (meer kans op pech). Voor ons een reden om meer geld uit te geven aan camper, maar ja dat moet wel kunnen. Want het verschil in prijs is wel behoorlijk groot.
Beren en eten: Je mag gewoon alle eten in je camper bewaren.. ik zou geen dingen open laten liggen. Dus wel even alles afsluiten en opbergen. Ik vond het ook vreemd maar je je kunt moeilijk alle voorraad in de berenkist doen. De overigens soms door slimme en ervaren beren ookwordt opgemaakt. Getuige het verhaal van een nieuwe pot pindakaas die bij onze buren de nacht voor wij kwamen was buitgemaakt door een oudere zeer ervaren beer. (in Yosemite)
Habrow??? wès dèh?
Qua koelkast op gas.. ja je kunt natuurlijk ook pech hebben dat zo'n ding stuk is... dan is het balen. Als je er onderweg achterkomt zou ik wel bellen en vragen of je bij een andere grote plaats met CA campers een andere mee kunt krijgen. Wij zagen overigens onderweg in 2010 eigenlijk steeds mensen met pech van CA (alleen van CA). NU hebben zij ook heel veel campers in verhuur maar deze zijn ook ouder dan bij de andere bedrijven (meer kans op pech). Voor ons een reden om meer geld uit te geven aan camper, maar ja dat moet wel kunnen. Want het verschil in prijs is wel behoorlijk groot.
Beren en eten: Je mag gewoon alle eten in je camper bewaren.. ik zou geen dingen open laten liggen. Dus wel even alles afsluiten en opbergen. Ik vond het ook vreemd maar je je kunt moeilijk alle voorraad in de berenkist doen. De overigens soms door slimme en ervaren beren ookwordt opgemaakt. Getuige het verhaal van een nieuwe pot pindakaas die bij onze buren de nacht voor wij kwamen was buitgemaakt door een oudere zeer ervaren beer. (in Yosemite)
Annie schreef:Wat ook lekker is hasbrows, komen ook uit de diepvries, even in de koekepan oppakken en smullen maar.
Hash Browns dus (neem ik aan), niks mis meeIsis schreef:Habrow??? wès dèh?

http://en.wikipedia.org/wiki/Hash_browns
Even een note bij het koelkastverhaal; wij hadden ook geen koelbox maar we hadden wel vaak dat drinken en andere vloeibare zaken bevroren uit dat ding kwamen.... dus een echt constante temp heeft die niet maar verder prima te doen...echt geen koelbox nodig met een camper..... 

Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
soort rösti dus?
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
ja, had het alleen totaal verkeerd geschreven

- Nootje
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij gaan 19 dagen met zijn tweetjes met de auto. Mijn lijstje is tot nu toe als volgt (wij gaan de 2e dag direct naar GC, we blijven dus niet eerst in de stad oid):
-Koelbox
-Plastic bestek, bekertjes en bordjes
-Boterhamzakjes / aluminiumfolie?
-Water / Drinken
-Noodles
-Thee
-Brood / Crackers / Ander eten
-Beleg
-Koekjes / snoep
-Zonnebrand
-Picknickkleed
-EHBO(Pleisters, schaartje etc)
-Wasmiddel
-Zaklamp
-Koelbox
-Plastic bestek, bekertjes en bordjes
-Boterhamzakjes / aluminiumfolie?
-Water / Drinken
-Noodles
-Thee
-Brood / Crackers / Ander eten
-Beleg
-Koekjes / snoep
-Zonnebrand
-Picknickkleed
-EHBO(Pleisters, schaartje etc)
-Wasmiddel
-Zaklamp
-
- Amerikakenner
Wasmiddel... Dat vraag ik me al een tijdje af. Moet je die inderdaad kopen of kun je dat altijd krijgen bij de wasgelegenheid? Wij reizen met een camper, dus zullen vaak wassen op camping.
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
Wij gaan ook met zijn tweetjes met de auto. Wat kopen wij:
- Koelbox
- Veel water
- Een aantal flessen sportdrank
- Brood
- Nutella (voor 's morgens)
- Sneetjes turkey (voor 's middags op de boterham)
- Slaatje (voor 's middags)
- Zak chips
- Pretzels (voor tijdens de wandelingen)
- Koekjes
- Boterhamzakjes
- Servietten
- Plastic bestek (Wij hebben de eerste keer bestek gekocht van stevige plastiek. Dat gaat dit jaar voor de 4e keer mee naar Amerika.)
- Koelbox
- Veel water
- Een aantal flessen sportdrank
- Brood
- Nutella (voor 's morgens)
- Sneetjes turkey (voor 's middags op de boterham)
- Slaatje (voor 's middags)
- Zak chips
- Pretzels (voor tijdens de wandelingen)
- Koekjes
- Boterhamzakjes
- Servietten
- Plastic bestek (Wij hebben de eerste keer bestek gekocht van stevige plastiek. Dat gaat dit jaar voor de 4e keer mee naar Amerika.)
Onze reisverslagen:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt het vaak kopen bij de wasgelegenheid, maar dat is erg duur. Dan betaal je voor een pakje gelijk $1 of zo, en daar kun je 1 keer mee wassen. Heel soms staat het er voor gratis gebruik, maar dat is echt maar zelden. In mijn ervaring is het goedkoper om het zelf aan te schaffen.Sassya schreef:Wasmiddel... Dat vraag ik me al een tijdje af. Moet je die inderdaad kopen of kun je dat altijd krijgen bij de wasgelegenheid? Wij reizen met een camper, dus zullen vaak wassen op camping.
Wij kochten vorig jaar van die doekjes in een pakje. Heel handig! Je doet ze bij de wasmachine, hebt geen wasmiddel nodig daarbovenop, en daarna stop je het doekje ook in de droger. Alles-in-1 dus. Aanrader!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 4797 Weergaves
-
Laatste bericht door Berry
-
- 14 Reacties