Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets bestellen via StubHub
Tickets bestellen via StubHub
Ik probeer nu al maanden tickets voor de Yankees te bestellen via Stubhub.com voor als we in NYC zijn, maar het lukt gewoon niet.
Ik lees allerlei positieve berichten over deze website, maar mij lukt het dus niet.
Ik heb verschillende accounts aangemaakt, NL telefoon nr, amerikaans telefoon nummer, verschillende soorten landen, zelfs verschillende soorten creditcards, en via paypall, maar het werkt niet..
Wie kan mij helpen? Of heeft de tip hoe ik wel aan die Yankees kaartjes kan komen!
Alvast bedankt!
Ik lees allerlei positieve berichten over deze website, maar mij lukt het dus niet.
Ik heb verschillende accounts aangemaakt, NL telefoon nr, amerikaans telefoon nummer, verschillende soorten landen, zelfs verschillende soorten creditcards, en via paypall, maar het werkt niet..
Wie kan mij helpen? Of heeft de tip hoe ik wel aan die Yankees kaartjes kan komen!
Alvast bedankt!
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Tickets bestellen via StubHub
ik weet niet wat Stubhub is.
Officiele verkoop is via Ticketmaster.
De verkoop voor individuele kaartjes in mei begint vandaag.
Om 16.00 onze tijd op scherp staan en het lukt je !
http://www.ticketmaster.com/New-York-Ya ... _header_r1
Officiele verkoop is via Ticketmaster.
De verkoop voor individuele kaartjes in mei begint vandaag.
Om 16.00 onze tijd op scherp staan en het lukt je !
http://www.ticketmaster.com/New-York-Ya ... _header_r1
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Wat 'werkt niet'?
StubHub is een plaats waar je gekochte kaarten voor evenementen kan herverkopen. Het wordt gebackt door de grote sportorganisatoren (zo heb ik er reclame voor gezien in Royals Stadium (MLB, Kansas City Royals), Comerica Park (MLB, Detroit Tigers) en Independence Event Center (CLH, Missouri Mavericks).
StubHub is een plaats waar je gekochte kaarten voor evenementen kan herverkopen. Het wordt gebackt door de grote sportorganisatoren (zo heb ik er reclame voor gezien in Royals Stadium (MLB, Kansas City Royals), Comerica Park (MLB, Detroit Tigers) en Independence Event Center (CLH, Missouri Mavericks).
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Je probeert al maanden? Je was er gewoon te vroeg bij. Stubhub is een hele betrouwbare website, maar waarom niet gewoon bij de Yankees zelf boeken? De tickets zijn nu inderdaad in verkoop. Overigens; bij de meeste wedstrijden van de Yankees kun je makkelijk op de dag zelf naar het stadion gaan en bij de kassa tickets kopen.
- Nici
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik heb een dikke week geleden kaartjes voor een Nets-wedstrijd (NBA) besteld via stubhub en dat ging prima. Ik kan me niet meer precies herinneren wat ik moest invullen, maar ik had geen problemen. Ik heb op maandagmorgen een account aangemaakt, tickets besteld en ik had 's middags om 15 uur de (digitale) tickets in mijn mailbox zitten. En 's avonds zaten we heerlijk naar de wedstrijd te kijken...
Nici
Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Ik heb gekeken via ticketmaster, maar de betaalbare kaartjes zijn al bijna allemaal weg, of je hebt echt rot plaatsen.
Via Stubhub zijn er nog genoeg goeie betaalbare plaatsen, maar bij mijn eigenlijk creditcard zegt hij dat de combi kaartnr/exp. date/security nr niet klopt, maar dit klopt wel, dus ik kan er weinig aan doen. (heb m'n creditcard voor alle hotels/uitjes gebruikt voor aankomende trip) Als ik de creditcard van m'n vader gebruik zegt hij dat ik stubhub moet bellen..
Ik zou echt graag gaan, maar heb het echt al heel vaak geprobeerd en een hoop tijd in gestoken, maar ik weet echt niet wat ik vekeerd doe!!
Via Stubhub zijn er nog genoeg goeie betaalbare plaatsen, maar bij mijn eigenlijk creditcard zegt hij dat de combi kaartnr/exp. date/security nr niet klopt, maar dit klopt wel, dus ik kan er weinig aan doen. (heb m'n creditcard voor alle hotels/uitjes gebruikt voor aankomende trip) Als ik de creditcard van m'n vader gebruik zegt hij dat ik stubhub moet bellen..

Ik zou echt graag gaan, maar heb het echt al heel vaak geprobeerd en een hoop tijd in gestoken, maar ik weet echt niet wat ik vekeerd doe!!
(Betaalbare) Tickets al bijna allemaal weg? Kan het me bijna niet voorstellen. Op welke data kijk je, en in welke sectie/prijsklasse wil je zitten? Ik wil ook wel even meekijken. Ik heb een paar weken geleden een familielid geholpen met het kopen van NHL tickets via Stubhub, en alles leek echt voor zich te spreken. De betaling (met NLse CC) ging ook goed.
Heb je gekeken of je kaart misschien geblokkeerd is?
Heb je gekeken of je kaart misschien geblokkeerd is?
Hoi, ben je nog op zoek naar kaarten. Wij hebben namelijk helaas onze reis moeten annuleren, maar hadden in november al kaarten voor de new York Yankees gekocht voor dinsdag 22 mei 2012. We hebben de kaartjes deze week via FedEx geleverd gekregen en willen ze graag verkopen.
Groet
Groet
- bedeve
- Amerika-expert
StubHub komt via EBay ook op de Nederlandse markt.
Leuk bedrijfje dat StubHub.
Maakte over 2011 een bedrijfswinst van $ 1.5 Miljard
Leuk bedrijfje dat StubHub.
Maakte over 2011 een bedrijfswinst van $ 1.5 Miljard
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 4654 Weergaves
-
Laatste bericht door harryh
-