Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Met 2 volwassenen en 3 kindjes op 1 kamer. Tips?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
frouke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Met 2 volwassenen en 3 kindjes op 1 kamer. Tips?

Bericht door frouke »

Hallo, wij willen op reis naar Amerika. Wij hebben 3 kindjes dus in totaal zijn we met 5 personen. Nu heb ik al gemerkt dat dit niet zo'n handig getal is om ergens een hotel te vinden waar we met zen allen op 1 kamer kunnen. 2 kamers is voor ons écht geen optie omdat dit gewoonweg té duur zou uitvallen :cry: Kennen jullie hotels/motels waar dit toch mogelijk is (dan kan ik hier een lijstje van maken en eens kijken hoever we al geraken...) We zoeken dus hotels/motels voor de volgende plaatsen: - Las Vegas - San Fransisco
- Grand Canyon - Carmel/monterey
- Page - Santa Barbara
- Zion - LA
- Mono Lake - San Diego
- Yosemite

Alvast bedankt,
Frouke
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Re: Met 2 volwassenen en 3 kindjes op 1 kamer. Tips?

Bericht door Lilo »

Hallo,

Op de site van http://www.super8.com (super 8 is een keten die o.a.zit bij Wyndham rewards) kan je bvb. 2 volwassenen en 3 kinderen ingeven. Er wordt dan een kamer met 2 queenbeds aangeboden. Dat zijn eigenlijk 2 tweepersoonsbedden. In sommige gevallen kan er nog een extra kinderbedje (hangt af van de leeftijd) bijgezet worden, mits betaling. Is iets van een 10$/dag geloof ik.

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoe oud zijn jullie kinderen? Wij hadden vrijwel altijd maar een kamer met drie kinderen. De meeste hotels hebben dubbele of queen bedden en daar kun je een "rollaway" bijvragen. Ook namen wij, toen de kinderen groter werden, altijd een luchtbed mee. Je kunt ook inderdaad een suite hotel boeken of zo, maar wij hebben nooit problemen gehad bij de gewone ketens. Alleen in het centrum van de grote steden zijn de kamers vaak echt te klein voor vijf personen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
rijocaer
Amerikakenner

Bericht door rijocaer »

Zou zelf ook een suite vragen. Heb je wast meer de ruimte en rust als de kinderen op bed liggen.
rijocaer
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

In je andere topic heb je het over een camper. Wat is de bedoeling? zijn jullie daar al uit? Ik begrijp dat jullie het zo goedkoop mogelijk willen houden, misschien is het dan ook een optie om een auto te huren en met een tent te kamperen? Kijk eens naar de reisverslagen van Elly om een idee te krijgen van het kamperen met 3 kinderen: http://www.michelly.nl .

Marianne
frouke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door frouke »

Hallo,

Mijn kindjes zijn dan 7, 9 en 11 jaar. Had mijn vraag ook al eens bij Tioga tours gesteld, maar daar zeiden ze dat ze geen kamers konden boeken waar we met 5 personen konden/mochten slapen...
@Marianne: ik zit nog écht héééééééélemaal in het begin van mijn zoektocht dus ik ben alles eens goed aant afwegen tegenover mekaar. Het leukste zouden we vinden met de camper maar ik zou evengoed met de auto willen rijden en dan in hotels/motels verblijven. Met de tent ziet mijn man niet zitten vrees ik...
Ik ga zeker al eens naar de linken kijken die jullie hebben doorgegeven. Zal ik wel eventjes zoet mee zijn :)
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Wij hebben ook 3 kinderen (nr. 4 verwachten we een dezer dagen) en nooit problemen gehad met kamers vinden. De 2 oudsten samen in een bed en de jongste past nog in een campingbedje. Maar je kan ook gewoon een vouwbed vragen als een campingbedje geen optie meer is (en ik neem aan dat je jongste van 7 daar echt niet meer in te proppen valt). Kamers met 2 Queens en ruimte voor een vouwbed/rolbed zijn heel normaal. Dat je niet met 5 personen op 1 kamer mag gaat meestal over 5 volwassenen, niet over ouders met 3 kinderen. Een gezin met 3 kinderen is hier echt niet uitzonderlijk.

Wij hebben tijdens onze laatste reis (afgelopen kerst van Utah naar Texas en in januari weer terug) wel gekozen voor iets grotere kamers zodat ik meer ruimte had om te ijsberen. Was redelijk makkelijk te regelen en de extra kosten vielen erg mee. Zo hadden we bijv. een kamer met 2 Queens en een zithoek waarvan de bank veranderd kon worden in een fullbed (da's iets kleiner dan een Queen maar groter dan een Twin) voor maar $15 meer dan een normale kamer.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

LittlePhoenix schreef: Kamers met 2 Queens en ruimte voor een vouwbed/rolbed zijn heel normaal. Dat je niet met 5 personen op 1 kamer mag gaat meestal over 5 volwassenen, niet over ouders met 3 kinderen. Een gezin met 3 kinderen is hier echt niet uitzonderlijk.
Precies! Gewoon doen. Vertel Tioga Tours dan maar dat je met zijn vieren bent, want de Amerikaanse hotels geven er echt geen moer om dat je met drie kinderen komt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wij hebben over het algemeen ook geen problemen om met 5 op 1 kamer te slapen.
Meestal vraag ik het vooraf (mail/telefoon) als het niet op de website staat vermeld.
Alleen in de grotere steden (New York, LA, Las Vegas) mocht het niet altijd.

Zijn cabins geen optie? Bijv. de 2-room cabins op KOA-campings. Je moet dan wel zelf je beddegoed meenemen.
Er zijn ook genoeg cabins te vinden die dat wel hebben. Ik google vaak op een plaatsnaam + cabin.

Op onze site vind je al onze overnachtingen.

Elly
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer