Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Drive inn Bioscopen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
sifaka
Amerikafan

Drive inn Bioscopen?

Bericht door sifaka »

Hallo allen,

Zijn er in Amerika nog veel Drive Inn Bioscopen te vinden? Zo ja, waar? Als er nog veel te vinden zijn is het wellicht handig om alleen de bioscopen te noemen die in de toeristische gebieden liggen...? Wat zijn volgens jullie aanraders?

Ik ben zeer benieuwd, lijkt me hartstikke leuk om een keer een film te bekijken op deze manier!

Groet,

Dave
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami

http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Emenem
Amerikakenner

Re: Drive inn Bioscopen?

Bericht door Emenem »

Ik heb zelf geen idee maar wel een interessante vraag. drive-ins.com lijkt me voor deze vraag wel handig. Kies een staat (of kies voor United States), vervolgens "open" aanvinken en op GO klikken en je krijgt een lijst met Drive-in Movie Theaters die nog open zouden zijn. Er zijn er in de VS nog 370 volgens deze website.
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

Hartstikke bedankt! Ga er meteen even goed voor zitten!

Wellicht wel leuk om ervaringen te horen van mensen hier?

http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vol
Amerikafan

Bericht door Vol »

Geen echte ervaring maar de drive-in in Globe, AZ ziet er uit alsof hij ook al sinds de 60er jaren niet meer onderhouden is.
Je krijgt een heerlijk nostalgisch gevoel als je er lang rijdt maar geef mij maar een AMC of Harkins Theatre dus your mileage may vary.