Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe 5 personen boeken in een Hotel of Motel?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
JeBe
Amerika-newbie

Hoe 5 personen boeken in een Hotel of Motel?

Bericht door JeBe »

Hallo allemaal,

Zoals uit de vraag wel blijkt ben ik een amerika-groentje. We gaan van de zomer (juli) voor het eerst de states bezoeken (Californie, Utuh ed - parken rondje LA - LA)en denken aan een afwisseling van tent en hotel/motel.
We zijn 2 volwassenen en 3 kinderen (11-14-17). Nou heb ik verschillende dingen gehoord gelezen (kinderen tot en met 17 gratis op de kamer, aantal personen maakt niet uit e.d.) maar een goed beeld (betrouwbaar) heb ik niet.

1 - Kan ik met ons gezin 1 kamer huren (desnoods slaapt er één/2 op een kampeermatje, wat we toch bij ons hebben).
2 - Zo ja , kan dat iedere kamer zijn, of moet je dan een speciaal soort kamer boeken ?
3 - Is dat anders in een Motel dan in een Hotel ?
4 - Als ik online een kamer reserveer moet ik dan iedereen (al) opgeven/ aangeven dat ik van plan ben met 5 personen op de kamer te gaan overnachten? Doe je dat dan in de aanvullende opmerkingen?

Vast bedankt voor jullie reacties,

Jeroen
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hoe 5 personen boeken in een Hotel of Motel?

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt eens kijken in de verslagen van Elly (http://www.michelly.nl ). Zij hebben ook met 5 personen de combinatie tent en motels gedaan.
Meestal is het geen probleem, je moet wel een kamer met 2 queen bedden hebben, of 2 doubles, en voldoende ruimte voor een matje. In een motel6 zal dat wat krap worden.
In Las Vegas is het niet toegestaan om met 5 personen op 1 kamer te slapen.

Ik weet niet waar julile allemaal naar toe gaan, maar soms heb je ook wel kamers met 3 bedden. In Yosemite zijn tenten voor 5 personen. In Kings Canyon haden wij eens een cabin met 3 dubbele bedden.

Gebruik ook eens de zoekfucnite op het forum (als je op 5 personen in de topic titel zoekt krijg je een aantal nuttige topics)

Marianne
JeBe
Amerika-newbie

Bericht door JeBe »

Hallo Marianne,

Dank je voor de snelle reactie met nuttige tips ! Ik ge het forum eens op "5 personen" doorzoeken en de verslagen van Elly lezen.
De reis staat nog niet vast, maar de ronde LA - monument val., grand canyon, zion, bryce , death valley - tiogapass - yosemity - sf - kustweg - la is globaal het idee.

groet, Jeroen
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Op sommige plaatsen mag je wel snel reserveren!

Voor MV is met 5 personen een cabin op de camping bij Gouldings Lodge handig, zie ons 2008-verslag.

Marianne
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Zoals Marianne al zegt slapen wij bijna altijd met z'n vijven in 1 kamer.
Dit is praktisch nooit een probleem. Vaak kun je gewoon boeken voor 5 personen en als dat niet mogelijk is volgens de site dan bel of mail ik even en vaak is het antwoord dan dat dat gewoon kan. Omdat wij ook kamperen hebben we toch slaapmatjes bij en die gebruiken we dan. Het is wel 'ns ooit een beetje krapjes maar meestal past het makkelijk. Je kunt vaak ook om een roll-away bed vragen. Die plaatsen ze (meestal tegen een kleine vergoeding van $10) dan extra op de kamer.
Alleen in New York en Las Vegas kregen we te horen dat het niet toegestaan was om met vijven een kamer te delen.
In ons verslag kun je alle hotels/b&b/motels/cabins/appartementen/campings waar wij overnacht hebben terug vinden.

Elly
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

In amerika betaal je de overnachting per kamer. Wanneer er meer dan twee volwassenen slapen vragen ze een toeslag per persoon. Voor kinderen onder de zeventien is dit bijna overal gratis.
De meest voorkomende kamers hebben twee queen bedden (bijna 1.60 breed) of twee double bedden (bijna 1.40 breed). Maar er zijn ook vaak andere varianten, zoals een kamer met 1 king-bed, of een kamer met twee queen bedden en een sofasleeper, of suites met twee kamers en een gedeelde badkamer, of kamers met 3 queen bedden, of suites met keukentjes.
Het loont de moeite om verschillende motels, cottages, cabins te vergelijken op deze mogelijkheden. Vooral met een groter gezelschap is het prettig om af en toe ook wat meer ruimte te hebben (wij reizen zelf met 6 personen).
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

Embassy Suites heeft 2 dubbele bedden en een sofabed. Dit is inclusief zeer uitgebreid ontbijt. Dat vind ik altijd best duur als je dat apart moet gaan doen met 5 personen. (onze kinderen zijn 12, 14 en 17 en die eten geen kinderporties meer, pubers zijn net holle vaten) Bij Zion heb je Desert Pearl Inn. Niet goedkoop, maar wel weer met twee dubbele bedden en een sofabed. In Page heeft het Holiday Inn Express kamers met 3 dubbele bedden. Rollaway bed kan, maar mijn ervaring is dat niemand daar goed op slaapt, die bedden lijken toch altijd net te kort. Goed met kleine kinderen, maar niet met lange slungels.
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Bij Daysinn en super8-hotels kun je bijna bij alle hotels met vijf personen terecht.
Heb je geluk dan staan er drie twee-persoonsbedden op de kamer, soms twee keer twee persoons en een roll-away bed.
Er zijn genoeg kamers tussen $80 en $120 dollar te vinden, soms zelfs met eenvoudig ontbijt.
Ik heb hierop hoofdzakelijk gekeken rond de route Los Angeles - San Francisco.

In Las Vegas zijn er genoeg suites waar je terecht kunt, wel meestal duurdere prijsklasse,
maar dat hoeft ook weer niet.
Ik weet dat 'oma Agnes' nu in LA is en ook in Siena Suites logeert, via www.booking.com...twee nachten voor nog geen $100,00...
de tweede nacht is nl. gratis.
Ook is Salt Lake City zag ik genoeg goedkope mogelijkheden..rond $70,00 (soms zelfs incl. vervoer naar het vliegveld).

succes!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer