Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vervoer JFK naar Manhattan
-
- Amerika-newbie
vervoer JFK naar Manhattan
We gaan met ons gezin oa naar New York.
Wat is de meest makkelijk manier om van JFK naar ons hotel in Manhattan te komen.
Jan
Wat is de meest makkelijk manier om van JFK naar ons hotel in Manhattan te komen.
Jan
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Wij hebben dit vorig jaar ook gedaan. Buiten bij de luchthaven kan je meteen aansluiten in een wachtrij, het was daar best druk (ik weet niet of dit een normale drukte was). Maar de taxi's rijden af en aan, we waren dus toch wel redelijk snel aan de beurt. Voor 35 dollar konden we zo met z'n vieren naar Manhattan. Op de terugweg hebben we weer een taxi genomen, gewoon met onze koffers naar buiten gelopen en binnen twee minuten hadden we al een taxi te pakken. Een shuttlebus van het hotel zelf zou voor ons vieren duurder zijn geweest.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Een taxi is de goedkoopste keuze. Je volgt gewoon de bordjes taxi's. Wij werden onderweg naar de taxi's een aantal keren aangesproken voor o.a. vervoer per limo e.d., maar wij hebben gewoon een taxi genomen. Naast de flat fee van 35 dollar, moet je rekening houden met 4 dollar voor het gebruik vanh een tolweg. (afhankelijk van de spits, neemt de taxi soms een tolweg)
Ons reisverslag over New York en Zuidwest Amerika op: http://www.reisverslag.info
Is dat echt goedkoper dan een taxi? Misschien wel in je eentje, maar met 2 of meer personen is een taxi al snel goedkoper denk ik.Truckman schreef:Gewoon een shuttle busje nemen...snel, goedkoop en correct!
Ik vond de taxi's in New York ook netjes hoor!
Ons reisverslag over New York en Zuidwest Amerika op: http://www.reisverslag.info
Ik kwam van Newark en voor weinig geld hadden we een Shuttlebusje, perfect. Alleen moesten we eerst iemand afgooien in een slecht gedeelte van Brooklyn, dus mijn vriendin had meteen zoiets van "okay, is dit Amerika?" maar later is dat allemaal goed gekomen... We hebben wel ons ogen uitgekeken.
Mack
Mack
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Shuttle/taxi
Voor zover ik het begrepen heb is een shuttle voordeliger dan een taxi, maar als je met een heel gezin bent, is een taxi weer goedkoper.
Je betaalt volgens de site van JFK 19 dollar voor een supershuttle en 45 dollar voor een taxi (gemiddeld incl. tol voor bruggen en tunnels) voor 4 personen.
Je betaalt volgens de site van JFK 19 dollar voor een supershuttle en 45 dollar voor een taxi (gemiddeld incl. tol voor bruggen en tunnels) voor 4 personen.
Limo
Wij zijn net terug van een trip naar New York met 5 personen, één taxi zou dus niet genoeg geweest zijn. We hadden daarom vanuit Nederland via de reisorganisatie een verlengde limo gehoord voor maar 23 euro p.p.
Dat was echt een geweldige ervaring! De reis JFK-Manhattan was gewoon te kort.
Dat was echt een geweldige ervaring! De reis JFK-Manhattan was gewoon te kort.
Laatst gewijzigd door cormoller op 15 mei 2005, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Hallo,
In september ga ik terug naar the USA en kom binnen via Newark. Ik was er 5 jaar terug en aangezien ik alleen reisde heb ik toen naar de ground transportation desk gegaan en ben ik eerst met een grote bus tot midden Manhattan gegaan en toen moest ik overstappen op een "van" om bij het geboekte hotel te worden afgezet.
Is dit nu nog steeds zo en kent iemand daar de naam van?
Ik betaalde toen $ 18, dit zal nu ook wel iets meer zijn? maar nu staat de koers ook 30% lager dan toen.
Taxi is geen optie omdat ik ook nu weer alleen reis en dit te duur zou uitvallen.
Groeten,
Pascal
In september ga ik terug naar the USA en kom binnen via Newark. Ik was er 5 jaar terug en aangezien ik alleen reisde heb ik toen naar de ground transportation desk gegaan en ben ik eerst met een grote bus tot midden Manhattan gegaan en toen moest ik overstappen op een "van" om bij het geboekte hotel te worden afgezet.
Is dit nu nog steeds zo en kent iemand daar de naam van?
Ik betaalde toen $ 18, dit zal nu ook wel iets meer zijn? maar nu staat de koers ook 30% lager dan toen.
Taxi is geen optie omdat ik ook nu weer alleen reis en dit te duur zou uitvallen.
Groeten,
Pascal
-
- Amerika-newbie
Hoi
wij zijn 2 weken geleden met ons gezin naar New York (4 pers.) geweest.
vanaf JFK hebben we de taxi genomen voor $ 45. en $5 fooi gegeven.
het is heerlijk om met je koffers voor de deur te worden uitgezet.
op de terugweg zijn we met de metro gegaan (we hadden inmiddels een metropas voor 7dg.) ,maar moesten toen nog de airtrain betalen $5. p.p.
dus voor $30. winst moesten we zelf onze koffers (vol met souveniers)
sjouwen, van het hotel naar de metro, trappen af en later weer op.
ik zou de taxi adviseren.
veel plezier met de voorbereiding.
fam. van Veghel

wij zijn 2 weken geleden met ons gezin naar New York (4 pers.) geweest.
vanaf JFK hebben we de taxi genomen voor $ 45. en $5 fooi gegeven.
het is heerlijk om met je koffers voor de deur te worden uitgezet.
op de terugweg zijn we met de metro gegaan (we hadden inmiddels een metropas voor 7dg.) ,maar moesten toen nog de airtrain betalen $5. p.p.
dus voor $30. winst moesten we zelf onze koffers (vol met souveniers)
sjouwen, van het hotel naar de metro, trappen af en later weer op.
ik zou de taxi adviseren.

veel plezier met de voorbereiding.

fam. van Veghel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1661 Weergaves
-