Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Walmart bestelling site-to-store: wat gaat er fout?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Walmart bestelling site-to-store: wat gaat er fout?

Bericht door BigAppleLover »

Hoi allemaal,

Ik heb zojuist voor onze rondreis een navigatiesysteem en koelbox bestelt via Walmart.com met site-to-store pickup in een Supercenter in Las Vegas. Meteen kreeg ik een betalingsbevestiging van Paypall én een mailtje van walmart met ordernummer, maar.... meteen daarna een mail van Walmart dat de bestelling geannuleerd was met als reden "Unfortunately, due to an error processing payment information, we have had to cancel the following order."

Geen idee wat er nu fout is gegaan. Heeft iemand van jullie dit als een meegemaakt en/of weet wat hier precies aan de hand is?

Ik heb Walmart meteen een mail gestuurd met de vraag wat hier nu precies fout is gegaan en wat ik kan doen om alsnog een bestelling te kunnen plaatsen. Maar in afwachting van hun reactie, stel ik de vraag ook even aan jullie, want wie weet heeft iemand dit ook al eens mee gemaakt.

Alvast bedankt!
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Walmart bestelling site-to-store: wat gaat er fout?

Bericht door michelly »

Ik kan me nog herinneren dat wij vorig jaar ook zoiets aan de hand hadden. Ik zag zelfs bij mijn verzonden items dat ik een mailtje gestuurd had naar Walmart maar voordat ik antwoord had was het al opgelost. We hebben de bestelde spullen in LA af kunnen halen. Dat was allemaal prima in orde.

Elly
BigAppleLover
Amerikafan

Oh....dus Walmart had in jullie geval de annulering weer ongedaan gemaakt en de bestelling alsnog geaccepteerd?! Dat zou super zijn als ze dat bij ons ook zouden doen.

Elly, bedankt voor je reactie. Geeft me al een beetje hoop :wink:
ingrid1985
Amerika-ontdekker

Bericht door ingrid1985 »

Ik had precies hetzelfde probleem. Dezlfde melding kreeg ik ook. Je hebt een Amerikaans ip-adres nodig, op het forum staat in een ander topic een programma dat je daarvoor kunt downloaden. Je kunt daarvoor zoeken op de termen site to store en walmart. Ik hoop dat dit helpt. Bij mij werkte het in ieder geval goed.
BigAppleLover
Amerikafan

Ingrid1985 bedankt voor je tip. Ik heb even gezocht naar het topic waar jij het over had en uiteindelijk gevonden. Ik zou http://hotspotshield.com/ moeten gebruiken begrijp ik.

Ik wacht voor de zekerheid nog even t/m maandag of ik nog iets van Walmart hoor. Zo niet dan ga ik mijn bestelling nogmaals doen, maar dan met tussenkomst van dat hotspotshield.

Bedankt in ieder geval :thumbup:
ingrid1985
Amerika-ontdekker

Bericht door ingrid1985 »

Ik moet wel bekennen dat ik het niet zo'n fijn programma vindt. Heb het er na het bestelen weer afgegooid omdat ik allemaal reclame kreeg. Je schijnt ook via bepaalde tussenwebsites aan een Amerikaans ip-adres te kunnen komen, maar ik weet niet precies hoed dat werkt.

Succes!
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Je hebt heen am ip adres nodig.
Je bestelt of met cc of met paypal. Een van de 2 werkt niet. Ben alleen even vergeten welke :oops:
BigAppleLover
Amerikafan

Als Nederlander kan ik enkel met PayPall bestellen, dus dat had ik inderdaad gedaan.

Als ik toch echt een Amerikaans IP-adres nodig heb zal ik dat 'hotspot shield" speciaal daarvoor even gaan gebruiken. Ik vind het alleen wel vreemd dat ik daar in vele andere posts over online bestellen bij Walmart (door Nederlanders) niet eerder berichten over heb gezien (op 1 post na dan). Vandaar dat ik er tot nu toe vanuit ging dat de combinatie PayPall + site-to-store voldoende was. Maar o.k......

In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Harry-Carla
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Harry-Carla »

BigAppleLover schreef:Als Nederlander kan ik enkel met PayPall bestellen, dus dat had ik inderdaad gedaan.

Als ik toch echt een Amerikaans IP-adres nodig heb zal ik dat 'hotspot shield" speciaal daarvoor even gaan gebruiken. Ik vind het alleen wel vreemd dat ik daar in vele andere posts over online bestellen bij Walmart (door Nederlanders) niet eerder berichten over heb gezien (op 1 post na dan). Vandaar dat ik er tot nu toe vanuit ging dat de combinatie PayPall + site-to-store voldoende was. Maar o.k......

In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Nou, hier heb je er dan nog een :twisted:

Vandaag 2x online @Walmart besteld om op onze eerste 'winkeldag' minder in de winkel ron te hoeven dolen.
2x de order (na betaling PayPal én rechtstreeks op de creditcard) ge-cancelled met als reden: "due to an error processing payment information, we have had to cancel the following order"

Iemand suggesties hoe dit te doorbreken? De tijd tussen bestellen en afhalen is bijna op (komt bestelling binnen terwijl wij al weer weg zijn).

Je schrijft: Als ik toch echt een Amerikaans IP-adres nodig heb zal ik dat 'hotspot shield" speciaal daarvoor even gaan gebruiken. Hoe gaat dat??
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage,

Harry & Carla

2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
Harry-Carla
Amerikafan

ned in MO schreef:Je hebt heen am ip adres nodig.
Je bestelt of met cc of met paypal. Een van de 2 werkt niet. Ben alleen even vergeten welke :oops:
Bij mij werken deze beiden niet :evil: ^^^^

Harry & Carla

SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Vreemd hoor. Als je er op zoekt dan krijg je meer mensen waar dit bij gebeurd, vaak bij bijvoorbeeld Canadezen. Ik denk dat het met je adresgegevens te maken heeft. Heb je geprobeerd je postcode en woonplaats te veranderen bij Paypal/Walmart naar een Amerikaans adres? Je gegevens moeten officieel natuurlijk correct blijven, maar je zou het kunnen doen hoe men het vroeger altijd bij Priceline deed; een 0 voor je NL postcode zetten, en het land veranderen in USA. Bij plaats zet je dan bijvoorbeeld, Amsterdam, the Netherlands neer, maar bij staat kies je bijv New Hampshire (NH... lijkt op Noord Holland :wink: ).

Het zal in ieder geval niet met je IP adres te maken hebben.
Harry-Carla
Amerikafan

SemJes schreef:Vreemd hoor. Als je er op zoekt dan krijg je meer mensen waar dit bij gebeurd, vaak bij bijvoorbeeld Canadezen. Ik denk dat het met je adresgegevens te maken heeft. Heb je geprobeerd je postcode en woonplaats te veranderen bij Paypal/Walmart naar een Amerikaans adres? Je gegevens moeten officieel natuurlijk correct blijven, maar je zou het kunnen doen hoe men het vroeger altijd bij Priceline deed; een 0 voor je NL postcode zetten, en het land veranderen in USA. Bij plaats zet je dan bijvoorbeeld, Amsterdam, the Netherlands neer, maar bij staat kies je bijv New Hampshire (NH... lijkt op Noord Holland :wink: ).

Het zal in ieder geval niet met je IP adres te maken hebben.
Ik heb bij de rechtstreekse cc aankoop ons NL adres hier en daar ingevoerd en toen moest de US postcode nog ingevuld worden. Heb daarvoor de pc van de Walmart vestiging ingevuld. En toch ging het dus weer mis...

Harry & Carla

SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Ik lees op de Walmart website wel het volgende over internationale credit cards:

Unfortunately, some non-US based cards may not pass the designated information and security checks. Failure to meet the appropriate security criteria will prevent Walmart.com from completing your transaction. http://www.walmart.com/cp/International ... ers/538456

Daar kan het aan liggen. Maar dat verklaard niet perse waarom Paypal niet werkt. Misschien kun je proberen Paypal te linken aan je gewone rekeningnummer (ipv creditcard)?
Harry-Carla
Amerikafan

Hmm, da's wel balen zeg! Hetgeen wij online alvast bestellen scheelt ons geloop en zeker gezoek in de winkel :evil:

Zo maar idee, wat nou als wij een Walmart cc nemen?

Harry & Carla

SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Dat zal helaas niet gaan, is alleen voor Amerikanen met een credit score.

Ik zou alsnog proberen om je bankgegevens bij Paypal te wijzigen. Gewoon zodat er geen link meer is met die creditcard die nu telkens afgewezen wordt.
Harry-Carla
Amerikafan

Denk dat het adres wijzigen bij PP niet gaat lukken omdat wij een PP account hebben in Duitsland en dat ook als woonland in het systeem staat, en dat kunnen wij niet wijzigen, de rest wel :-(

Harry & Carla

SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Hm vervelend. Ik hoop dat andere mensen nog met tips zullen komen.
Harry-Carla
Amerikafan

SemJes schreef:Hm vervelend. Ik hoop dat andere mensen nog met tips zullen komen.

Jullie bedankt voor het meedenken :thumbup:

Harry & Carla

Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Ik heb net even bij Paypal teruggezocht hoe we dat ook al weer deden. Ik heb in het profiel diverse adressen staan, waaronder ook een aantal Amerikaanse adressen zoals dat van ons verblijfsadres in Kissimmee en de dichtstbijzijnde Walmart, kompleet met zipcode en al. Die eerste gebruik ik standaard voor site to store bestellingen bij Walmart. Dit heeft i.i.g. gewerkt tot afgelopen Oktober, toen hebben we nog diverse dingen afgehaald.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Harry-Carla
Amerikafan

Ta2 Gerrit schreef:Ik heb net even bij Paypal teruggezocht hoe we dat ook al weer deden. Ik heb in het profiel diverse adressen staan, waaronder ook een aantal Amerikaanse adressen zoals dat van ons verblijfsadres in Kissimmee en de dichtstbijzijnde Walmart, kompleet met zipcode en al. Die eerste gebruik ik standaard voor site to store bestellingen bij Walmart. Dit heeft i.i.g. gewerkt tot afgelopen Oktober, toen hebben we nog diverse dingen afgehaald.

Misschien dat zoiets nog steeds werkt maar, wij hebben helaas geen US-adres dat we kunnen gebruiken.
Even wat anders -over hetzelfde probleem- gebruiken jullie dan een gewone NL cc waarvan het rekeningadres in NL is?

Harry & Carla

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer